صفحه نخست
لیست فایل ها
درباره فروشگاه
راهنماي خريد فایل
گارانتی بازگشت وجه
با خیال راحت خرید کنید، ما کنارتان هستیم
info@filesana.ir
پشتیبانی 24 ساعته
09909994252
خرید مطمئن
ضمانت بازگشت وجه
09909994252
دسته بندی
کتاب
کسب و کار
کامپیوتر
معارف اسلامی
مدیریت
گوناگون
فیزیک
فنی و مهندسی
فسلفه
علوم ورزشی و تربیت بدنی
علوم تربیتی
علوم اجتماعی
صنایع
شیمی
زناشویی
زبان های خارجی
روانشناسی و روانپزشکی
درآمد اینترنتی
داستان
برنامه نویسی
ادبیات
آموزشی
گوناگون
کنکور
کارخانه ها و خط تولید
نمونه سوال
موسیقی
مبانی نظری
فرم و مستندات
شرکت ها
شخصیت ها
سخنرانی
سازمان ها و ادارات
دیگر
جزوات آموزشی
پرسشنامه
اینترنت
آموزشی
آزمون استخدامی
علوم پایه
محیط زیست
فیزیک
شیمی
زیست شناسی
زمین شناسی
ریاضی
بیوتکنولوژی
آمار
علوم انسانی
هنر
هتل داری
منابع طبیعی
معارف اسلامی
مدیریت
گوناگون
گزارش کارآموزی
فلسفه و منطق
علوم سیاسی
علوم تربیتی
علوم اجتماعی
روانشناسی
حمل و نقل
حقوق
حسابداری
جغرافیا
جامعه شناسی
تربیت بدنی و ورزش
تاریخ
بیمه
برنامه ریزی شهری
برنامه ریزی روستایی
بانکداری
باستان شناسی
اقتصاد
ادبیات و زبان
پاورپوینت
کشاورزی
کسب و کار
کامپیوتر
کارآفرینی
هنر
مکانیک
معماری
معارف اسلامی
مشاوره
مدیریت
محیط زیست
گوناگون
قوانین و مقررات
فیزیک
فیزیولوژی
عمران
علوم سیاسی
علوم تربیتی
علوم پایه
علوم اجتماعی
علوم آزمایشگاهی
طب سنتی
صنایع غذایی
صنایع
شیمی
زیست شناسی
زمین شناسی
ریاضی
روش تدریس
روش تحقیق
روانشناسی
دینی
دندانپزشکی
دانش آموزی
دامپزشکی
حقوق
حسابداری
جغرافیا
توریسم
تم و قالب پاورپوینت
تغذیه
تربیت بدنی و ورزش
تاریخی و فرهنگی
تاریخ
پزشکی
پرستاری
بهداشت
برنامه نویسی
اینترنت
الکترونیک
اقتصاد
ادبیات
آموزشی
آمار
گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و
دسته بندي :
گوناگون
»
آموزشی
جزئیات و دریافت
گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و مدرسه با روش های خلاقانه
عنوان گزارش تخصصی :
علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و مدرسه محور
مقدمه کوتاه
مدیریت مدرسه محور یا تصمیم گیری مشارکتی از ویژگی های بارز نظام های آموزشی در دهه اخیر به شمار می رود. این مهم، به ویژه در کشورهای پیشرفته جهان به دگرگونی های مهمی در روش های اداره و راهبری مراکز آموزشی و آموزشگاهی به وجود آورده است. آشنایی با این شیوه ها، رهبران آموزشی و آموزشگاهی را قادر می سازد تا تب رهبری سازمان خود را بسنجند و به عنوان قلب نمای علمی، حرکت خود را از برنامه روزی به برنامه ریزی تغییر داده، هم چنین به رفع ابهامات عملکردی بپردازند؛ در نتیجه اهداف و رسالت های مدارس را محقق سازند. مدرسه محوری به این امر اشاره دارد که در فرآیند تصمیم گیری جامع و فراگیر، همه اعضای گروه به طور برابر شرکت داشته باشند.
مشکلاتی که امروزه در دانش آموزان مقطع متوسطه اول در افت تحصیلیشان مشاهده می کنیم همگی به وسیله راهکار های مدرسه محور قابل حل هستند . همانطور که می دانیم، ادبیات فارسی درسی آسان قلمداد می شود كه هر دبیر غیرمتخصص و كم سوادی می تواند از عهده ی تدریس آن برآید و چنان شد كه خود به خود و از آغاز نیز گروه كم سوادان به سوی رشته ی ادبیات كشیده شدند. اكنون نیز اگر به نحوه ی هدایت تحصیلی دانش آموزان گذری بیندازیم، متوجه این قضیه خواهیم شد . دانش آموزانی كه حتی رشته ی ادبیات را كسب نكرده اند نیز، با تشكیل كمیسیون خاص در ادارات آموزش و پرورش به سوی این رشته گسیل داده می شوند . رشته ای كه خود دانش آموز به رفتن و ادامهی تحصیل در آن راغب نیست و حتی با توجه به سوابق موجود استعداد راه یابی بدان رشته را ندارد . این است حال و روز رشته ی ادبیات در این روزگار .به همین دلیل بنده در این طرح سعی بر این دارم که بوسیله راهکار های مدرسه محور درس ادبیات و زبان فارسی را در کلاسم جذاب نموده و به دانش آموزم دانش آموزان کمک کنم تا در رویارویی با مشکلات فرارویش در این درس موفق شود.
دسته بندی:
گوناگون
»
آموزشی
تعداد مشاهده:
9263 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:
.rar
تعداد صفحات:
28
حجم فایل:
39 کیلوبایت
قیمت:
19,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
برچسب ها:
گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و مدرسه با روش های خلاقانه
گزارش تخصصی ادبیات فارسی
روش های خلاقانه
گزارش تخصصی با روش های خلاقانه
گزارش تخصصی راهنمایی
گزارش تخصصی دبیرستان
گزار